Mer blommor..

Odag var vi på hemlig resa med jobbet. Detta innebar först en kort bilresa, jag hade tur och fick åka cabbe, till ett naturreservat där vi gick tipspromenad. Hör och häpna, jag vann! Kul! Inte för att frågorna var av allmänbildat slag, men det var kul! Sen fortsatte bilturen till Berg där vi skulle titta på blommor. Jag var ju och köpte blommor så sent som i fredags men det blev lite ändå. En till pelargon (pensionärsvarning!), petunia och murgröna inhandlades således. Sen åkte vi och köpte glass och hade lite lekar. Vi vann 1 av 3 grenar. Sen bar det av till stenladan i Urshult där vi fick god mat, kaffe och en alldeles för liten pralin. Detta avslutades sen med charader. Vi vann nästan, föll på målsnöret. Sen for vi hemåt, till en början nercabbat men sen fick vi allt ta upp taket. Vi stannade i en gårdsbutik där vissa köpte grönsaker, jag hade bara kortet och kunde inte handla mer. Bra. ;-)
Imorgon är en fullspäckad dag. Först ska jag jobba, sen till dagis för utvecklingssamtal, sen bvc-kontroll med Noel, sen klippa Noel om det finns tid och slutligen möte om skolan! Jisses.
Nähä, dags att lägga sig då kanske! Så man orkar med dagen..
Nu ska jag gå å pussa på min drömprins, som förresten bakade tårta till mig igår på morsdag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0