Jag älskar..

Jag älskar mycket men det jag kommer på just nu är:
  • Mina nya löparskor! Jag är så nytänd så det finns inte. Igår sprang jag 8 km utan smärta, liite men den var övergåeende och inte så jag behövde stanna! Andreas blir inspirerad och helt plötsligt funderar vi på att springa gbg-varvet som resterande i familjen. (ja, i hans familj och då inte alla..) Men det återstår att fundera på, detta av en anledning som jag inte diskuterar..
  • Min trädgård! Visserligen är den oorganiserad och långt ifrån perfekt, men jag ser möjligheterna! Jag har sått tomatfrön inne som nu blivit plantor. 10 st! var fan ska alla få plats! Jag har sått basilika som doftar i mitt köksfönster, jag har byggt pallkragar (ok, ok med viss hjälp!) som jag sått en massa frön i! Dill, rödbetor, morötter, ruccola, sallad, rädisor och smultron. Plantor av gräslök, oregano, citronmeliss och basilika har planterats och jordgubbsplantor ska inhandlas! Tack Sofia för ALLA tips!
  • Min altan, aka TERASSEN! Min älskling har tillsammans med min underbara svåger och svärfar byggt en fantastiskt altan. Den är så fin och jag blir glad så fort jag kommer hem! Även om den ofta är full av foppatofflor i olika storlekar och färger, hårspännen, lego, läppglans ( i allafall om Nellie varit här!), bobbycar, etc..
  • Mitt nya sovrum! Jag älskar det. Kort och gott. Allra finast är det nya kuddfodralet från Hm.
  • Min iphone. Jag lovade mig själv att aldrig bli en iphonetönt men här är jag! Jag sitter nästan aldrig vid datorn längre, jag gör allt på min iphone.
  • Hanna, jag överlever inte mina arbetsdagar utan dig!
  • Annika G-sson, love at first sight! Min mentor i livet!
  • Lisa, min tvillingsjäl och tårtkompis!
  • Emely, How do I live without you?
  • Nelson, för att du finns!
  • Min familj, min lilla fina, fullkomliga familj. Jag har allt det jag önskar i den lilla innersta kretsen.
  • Och faktiskt, mitt jobb. I alla fall när jag jobbar med rätt gäng och dagarna flyter på.
Nu är Andreas på hemgång, han har varit i lönashult och hållt på med veden, så nu blir det kaffe på Terassen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0