Försäkringskassan, go fuck your self!

Har för ett tag sen skrivit om försäkringskassan, dess byråkrati, handläggningstider och ovänliga telefonister. Idag, ett par veckor sen jag ringde till dem sist, ringde jag återigen om samma utbetalning som inte kommit. Sist jag ringde så sa hon att hon skulle skynda på ärendet, när jag ringer idag kopplas jag till en (faktiskt) trevlig ung herre som meddelade mig att de inte börjat med mitt ärende! What the fuck? Han skulle se till att de skyndade på ärendet! Å r det konstigt att jag blir misstänksam. Jag påtalade att inget hänt på flera veckor, hans svar blev "ja du, jag vet faktiskt inte vad de sysslat med". VA? Nu gäller det här en enda dag, å det rör sig inte om ap-mycket pengar. Dock är jag hemma med vattkoppigt barn och kommer få flera vab-dagar i maj och om dessa utbetalningar är lika sega så får jag väl dem tidigast i september! GAH!
Nu ska jag titta på hotell i köpenhamn så jag, sambon, Emely och Mattias kan åka dit. Jag vet att jag ska dit två gånger på två veckor, men va fan det är ju en underbar stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0