Härliga, soliga dagar!

Å vad jag älskar solen! Vilket väder vi har! Man får ju massor gjort ute, saker som hängt över mig hur länge som helst. Vi har rensat hela häcken på framsidan, sågat och dragit och slitit ner den klättrande äckliga växten som fanns på fasaden. Varför planterar man en sån? Vi har också åkt till tippen för att slänga den stora, äckliga klättrande växten. Vi har oljat altanen, den delen som vi inte hann sist det var fint väder.
I fredags var vi barnvakt åt Ellen och Victor, gick jättebra och helt utan gråt och bråk. Barnen höll för en gångs skull sams hela tiden! Det badades i poolen, Victor med kläderna på. Men vad gör det? :)
Igår jobbade jag halva dagen, cyklade dit. Hur skönt som helst. Men mådde inget vidare på hela dagen. Yr och konstig. Barnen skulle sova hos farmor så Andreas och jag åkte till Grand samarkand en runda, mysigt. Men när jag  kom hem fick jag lägga mig och ta en powernap, fortfarande yr. Men vaknade pigg och alert en timme senare och var sen som vanligt!
Snart ska vi hämta barnen och åka och bada, men först ska jag ta ut en kopp kaffe till min fina sambo och sen plocka iordning. Här ser förskräckligt ut, brukar göra det när jag varit och jobbat. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0