Uppdatering..

Längesen jag skrev nu. Här har det nya året gått både upp och ned trots att det nyss börjat. Nyårsafton började med feber, förkylning och ont i halsen. Detta övergick såsmåningom till öronont och ännu mer och långdragen förkylning. Efter att jag varit pigg iknappt en vecka fick Andreas ont i halsen och Noel blev MAGSJUK! EN hel natt med orolig sömn, kräk och oro. Sov sammanlagt 2 timamr den natten och stackars spinkiga Noel är nu ännu spinkigare!
Men lite roligt har hänt också! Noel, älskling och jag lämnade Elise hos farmor och farfar för att åka till Hestra och åka skidor! Gud så kul vi hade! Noel var på strålande humör och åkande gick som en dans. Han tog sig ner för backarna som om han aldrig gjort annat! Det ända tråkiga var vädret men vi höll humöret högt hela dagen trots regn.
En annan rolig sak var en inbjudan till bröllop som dök ner i lådan i fredags. Min äldsta bror ska gifta sig i mars! Blir minst tre bröllop iår som det verkar nu! Jag som inte varit på bröllop sen -98!
Idag är jag hemma och vabbar. Noel har inte varit kräkfri 48 timmar förräns vid 10 och har dessutom inte börjat äta något vidare ännu. Så idag blir en dag med mys och pyssel. Ikväll är min favoritträningskväll! STÄNGER! Styrketräning med inslag av danssteg, magträning och riktiga pulshöjare! Superkul! Och jobbigt! Men mest kul. Hur mycket jag än gillar jul och nyår så är det skönt när rutinerna kommer igång.. Nu ska jag anmäla vård av sjuk son.
Pussipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0