Simskola och gympa.

Söndag idag, det innebär simskola för Noel. Numera i Älmhult eftersom den i Ryssby, tyvärr, lagt ner. Det hade varit roligt tyckte han när han kom hem. Det är liksom han och pappas grej simskolan, gympan på onsdagar brukar jag hänga med på. Vad jag älskar det här livet, med barnen och deras aktiviteter. Elise ska, äntligen, få börja gympa efter sommaren. Hon har tjatat hur länge som helst.
Hon tjatar ganska mycket om det mesta men allra mest om att få åka till Lollo och Bernie (Vings maskotar för barn). Hon träffade ju dem på mallorca och nu när hon ser vings reklam med Maria Montazami som gungar med Lollo tjuter hon och vill också åka dit. Vi vill gärna med åka någonstans men det får nog bli nästa sommar är jag rädd.. Undrar just hur hon tar det vårt lilla hjärta.
Nu startar visst transportbandet som kör ner ved i källaren så det är nog bäst att jag börjar lava lite ved. Sen blir det söndagsgympa ikväll för min del. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0