Jag bara älskar..

..att Nina flyttat tillbaka till smålands skogar! Idag har vi haft en alldeles underbar dag i tingsryd, lika spontant som det brukar bli med oss två. :) Alla dagar jag tillbringar med henne får mig att inse hur mycket jag saknar henne emellanåt fast man kanske inte tänkt på det.
Vi har badat i nästan tre timmar och haft så roligt! Nu väntar vi på att mannen ska komma hem så vi kan börja med middagen. Ikväll blir det kycklingklubbor med grekisk sallad, timjanpotatis och tsatziki. Mumselimums.
Nu ska jag gå och smygäta lite choklad, hoppas barnen inte inser att jag sparat mitt lördagsgodis, för då blir jag snart av med den. Bra det där med lördagsgodis, så håller jag med ifrån mig sånt i veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0