Dagens hiss och dagens diss(ar)

Dagens hiss måste ju ändå gå till svärmor som tittade hit och förgylde min eftermiddag. Hon hade med sig ett smyckeskrin som hon beställt åt mig från house of hedda! Yeah! Jättefint. Alltså jag hade bett henne beställa det när hon ändå handlade därifrån. :) Så nu ska jag organisera alla mina äkta (2 par) öronhängen och alla de andra (typ 140 par) som inte är fullt så äkta utan snarare från hm och gina. Kul kul. Svämor stannade på lunch och blåbärspaj.
Riktigt glad för en kompis som väntar tillökning x2, spännande!
Riktigt glad också för ett samtal med min Nina, gud vad glad jag är för att hon flyttar tillbaka till växjö-trakten.

Dagens diss(ar)
Den första dissen går till min dotter som idag är lika trevlig som ett stort, svart åskmoln. Hon har under dagen skrikit, gråtit, vrålat och tagit sönder sin dock-stol samt sitt favoritarmband med rosa pärlor. Hon blev sen ledsen när hon insett att de inte gick att laga och då blev jag boven! Jag som itne ens rört hennes grejer!
Dagens andra dissgår till hunden som ännu en gång gjort en djupdykning i soppåsen och dragit ur saker! GRR!
Dagens tredje diss går till sonen som finfördelat frigolit på mitt nystädade hallgolv! YEAH!

Nu ska jag snart åka till jobbet och jobba med min underbara Hanna. Somliga dagar är det lättare att jobba en fredagkväll än andra. Sällskapet spelar stor roll. :)

Nähä. Hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0