Uppe tidigt..

Ja av samma anledning som igår går jag upp kl 5. Jobbdags. Idag med bästaste Hanna. Har förmånen att sluta kl 13.30 idag i alla fall. Skönt det! Blir lite tid kvar på dagen när man slutar så tidigt.
I fredags var Hanna W här. Mysigt att träffas! Hon väntar tvillingpojkar och magen var redan nu stooor. Hennes söner, 5 och 6 ½ år, lekte jättefint med mina barn. Kul! Fredagskvällen avslutades sen med pizza och öl.
Igår jobbade jag 7-13.30, sen hem till svärmor för lunch och hämtning av dottern. När vi kom hem sken solen så underbart så vi gick en promenad. Väl hemma bakade jag kringlor och sen gjorde vi fisksoppa med vitlöksbröd till. SÅ småningom kokade jag kolasås också så vi åt glass i soffan och tittade på film. Inget melodifestivalen här inte.
Nähä, dags att klä på sig jackan och masa sig ut i bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0