Plus och minus

Ja, här pratar vi inte väder alltså. Jag pratar om min lediga fredag. Det finns en pluslista och en minuslista med denna fredag.

Plus:
- Massa mys med Elise och lite mindre med Noel (han har varit hos farmor större delen av dagen)
- Har fått massor gjort, tvätt, städ etc.
- Mysfika med Lisa.
- Det superfina halsbandet som jag fick av henne. (Lisa alltså).
- Fredagsmyset väntar, popcorn och film med barnen.
- En halvtimme på crosstrainern.
- Ett litet glas rött.
- Marabou mjölkchoklad

Minus:
- Att chokladen borde sparas till min godistillverkning, ska bli bountybollar.
- Att jag inte hunnit få upp alla tomtar.
- Att jag inte gjort min halvtimme på crosstrainern.
- Att Andreas inte är hemma utan på jobbfest.
- Att han inte kommer hem inatt.
- Att jag ska sova utan honom.
- Att hunden tuggade av sitt nya koppel!
- PMS!

Jag hatar att sova utan Andreas därför har den här negativa andan infunnit sig hela dagen. Och det blir inte bättre ju längre dagen/kvällen går. Men imorgon kommer han hem! Jag får återse honom först efter jag slutat jobbet dock..  Nu ska jag bada barn, klä på pyjamas och poppa popcorn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0