Julen var här och nu är den över.

Jag blir alltid lite vemodig när julafton infinner sig, då är ju allt snart över! Alla förberedelser, allt pyssel, mys och stress imför denna dag och sen PANG är dagen över. Julafton var i alla fall supermysig även om jag spenderade större delen av den på jobbet. Det blir alltid lite extra när man jobba storhelg. Vi bytte julklappar, åt julbord, tittade på Kalle ändå. Vid 16 åkte jag ut till sambons släkt i knihult och fortsatte firandet. DOCK missade jag tomten och det känns i magen fortfarande. Det är något visst att se barnens ögon och glädje när tomten kommer. :(
Juldagen spenderades hos mamma och annandagen på rean med Sofie. Dock var det inte alls vad jag förväntat mig. Efter det for vi vidare på nästa firande. Supertrevlig och mysigt men gud vad trött jag är på julmat nu!
Igår åkte jag upp för att träna. Skönt med lite gympa tänkte jag. Men det var visst afropower istället. Barfota dans till skum musik. Men det var rätt kul när man slutade bry sig om hur man såg ut. Blir bara lite snabb uppdatering idag. Ska snart till Lisa och sen åker vi till hanaslöv och ska låta Elise åka skidor för första gången. Kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0